The Walking Dead Dizisi Konusu ve Yorumlarım

Share:
the-walking-dead-yabancı-dizi

The Walking Dead bilinmeyenleri, The Walking Dead hakkında
  Diziyi yasal sınırları nedeniyle 6. sezon sonuna kadar izledim. 7. ve 8. sezonda neler yaşandı tam olarak bilmiyorum ama yabancı bir siteden izlediğim 7. sezon 1. bölümde Glenn ve Abraham'ın öldürüldüğünü söyleyebilirim. Önceleri hiç yabancı dizi izlemeyen birisi olarak The Walking Dead dizisi bitirdiğim ve beğendiğim 3. dizi oldu. İlk başlarda çekim kalitesi ve konusu fazla ilgimi çekmese de bölümler ilerledikçe merak katsayım arttı.

  Dizide fazlasıyla kan ve ölüm olduğundan izlemek isteyenler bu gerçeği bilerek başlasınlar. Dizi de en çok sevdiğim şey hayatta kalanların aralarında kurdukları bağlardır. Yabancı insanların aynı mücadelede birbirleri için savaşmaları güzel sahnelerdi. Bazen tekrara düştüğünü hissettim çünkü bir olay olduğunda nasıl olsa kurtulacak izlenimi bıraktı bende. Daha sonra hiç beklemediğim karakterler öldü ve yeni baş roller ile dizi hareketlendi. Dizide kafama takılan şeylerden birisi Dünyayı zombiler mi bastı yoksa sadece Amerika da mı bu zombiler peydahladı. Olayların sadece bir kaç eyalette geçmesi ve hiçbir başka ülkenin dahil olmaması bunu düşündürttü bana. Öyle ya da böyle izlediğime pişman olmadığım ve iyi zaman geçirdiğim bir dizi oldu. Şu an 8. sezon devam ediyor olsa da bu yazıyı yazdıktan sonra yeni bir diziye başlıyor olacağım. Hangi dizi olduğunu yorumlarımı paylaşınca öğreneceksiniz ama bu dizi işini sevdim ben. Artık film izleyemez oldum mesela. Hangi filmi açsam sonunu getiremiyorum ve yavan buluyorum. Bakalım yabancı diziler ile nereye kadar yol alacağız.

the-walking-dead-oyuncuları

The Walking Dead Oyuncuları

Andrew Lincoln: Rick
Sarah Wayne Callies: Lori
Norman Reedus: Daryl
Steven Yeun: Glenn
Lauren Cohan: Maggie
Melissa McBride: Carol
Danai Gurira: Michonne
Chandler Riggs: Carl
Emily Kinney: Beth
Laurie Holden: Andrea
Scott Wilson: Hershel
Michael Cudlitz: Abraham
Sonequa Martin: Sasha
Lennie James: Morgan
Josh McDermitt: Eugene
Christian Serratos: Rosita
Alanna Masterson: Tara
Jon Bernthal: Shane
Chad Coleman: Tyreese
David Morrissey: Vali

The Walking Dead Bilinmeyenleri

 The Walking Dead dizisi 31 Ekim 2010 tarihinde ilk bölümünü yayınladı. Toplamda 8 sezon çekilen dizi izleyicilerinin %93'ü tarafından beğenildi.
  • Hikayesi 3 yazarın çizgi roman hikayesine dayanır. Daryl, Merle, Sasha çizgi romanda yer almayan karakterlerdir. 
  • Dizi boyunca "Aylaklar, ısırganlar, aksak beyinliler" gibi kelimeler kullanılırken hiç zombi kelimesi kullanılmadı. 
  • Tüm başrol oyuncuları ölecekleri sahneleri çekmeden önce ekiple birlikte yemek yiyorlarmış. 
  • Aylak rolünü oynayacak olan oyuncular için nasıl hareket edecekleri Zombi Okulunda öğretiliyormuş. 
  • Zombi oyuncuları ile insanları canlandıranlar öğle aralarında ayrı yerlerde yemek yiyorlarmış. 
  • Rick'in kızı Judith gerçekte ikiz kardeşi olan bir bebek. Çekimlerde ağlama ve yorulma durumuna karşı böyle bir yol seçilmiş. 
  • Her bir yaşayan canlı insana 5000 bin aylak düşüyormuş. 
  • Dizide Vali'nin sevgilisi olarak ölüme mahkum olan Andrea çizgi romanda hayatta kalarak Rick'in sevgilisi oluyordu. 
✔ Bu içeriği beğendiyseniz lütfen paylaşın ⤵

7 yorum:

  1. Geçen yıl hastası olmustum bu dizinin. Ki normalde bu kadar kanlı filmleri sevmem. Ben oyunculuklari cok begendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk bölümlerde pek ısınmamıştım ama sonra 3'er 3'er izledim. Teşeşkkürler

      Sil
  2. Başlamadım, başlamayı düşünüyor gibi oluyorum ama sezon sayısının fazlalığı gözümü korlutuyor :/ :)

    YanıtlaSil
  3. Başlamadım, başlamayı düşünüyor gibi oluyorum ama sezon sayısının fazlalığı gözümü korkutuyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 8. sezonda ve devam ediyor ama izleyip seversen zaten sezon sorun yaratmıyor hatta bir sonraki bölümü merakla bekliyorsun.

      Sil

YORUM YAPARAK KATKIDA BULUNABİLİRSİNİZ...

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösterin.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat edin.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayın.
4) Yorum yaparken link eklemeyin.

Seo Teknikleri ve Blog ipuçlarını alarak daha fazla ziyaretçi ve en yüksek verimi hedefleyin.