Aile Arasında Filmi Rekoru Hak Ediyor

Share:

  Attığım başlıktan da anlayacağınız gibi Aile Arasında filmini çok beğendim. Filmin başından sonuna kadar yüzümde tebessüm hiç bitmedi. Espriler genelde zekaya dayalı ve oyuncuların kabiliyetlerinin ürünüydü. Gülmek isteyenler varsa gerçek bir komediye hazır olsunlar. Sinema da izleme fırsatı bulduğum için mutluyum herkese tavsiye ediyorum.

Yapım Yılı: 2017
Yapım Türü: Komedi
Oyuncular: Engin Günaydın, Demet Evgar, Gülse Birsel, Erdal Özyağcılar, Fatih Artman
Yönetmen: Ozan Açıktan

Aile Arasında Filmi Konusu

  Çok takıntılı ve her şeyi kötü tarafından değerlendiren Fikret eşiyle boşanma aşamasına gelmiştir. Barışma yolunu ararken tesadüfler ışığında karşısına evliliğini bitiren Solmaz çıkar. Yanlış anlaşılma sonrasında yaşananlar yeni bir hayatın başlangıcı olmuştur. Solmaz'ın kiracısı olan Fikret zaman içinde aileye daha yakınlaşır. Solmazın kızı Zeynep zengin kebapçının oğlu ile evlenmek ister. Kız isteme için Fikret ikna edildikten sonra olaylar tuhaflaşır ve önü alınamayan boyutlara ulaşır. Sadece kız isteme ve nikah için yardım eden Fikret kendini büyük olayların içinde bulur ve başına işler açılır.

Aile Arasında Fragman



✔ Bu içeriği beğendiyseniz lütfen paylaşın ⤵

9 yorum:

  1. evet çok güzeldi:) zaten o kadroyla doyulamayacak bir film olduğu belliydi..

    YanıtlaSil
  2. Güzeldi daha iyi olabilirdi diye düşünüyorum.Sanki Gürsel Birselden beklentim daha fazlaydı fakat yinede beğendim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülse Birsel'in daha çok rol alacağını düşünüyordum. Onun dışında bende beğendim

      Sil
  3. Güzel bir filme benziyor. Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Gülse Birsel yine harika bir imza atti.film boyunca cok güldük espiri kaltesi tartışılmaz superdi😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklentim o kadar yüksek değildi ama çok defa güldüm. Sinemaya gittiğim için memnun kaldım.

      Sil

YORUM YAPARAK KATKIDA BULUNABİLİRSİNİZ...

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösterin.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat edin.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayın.
4) Yorum yaparken link eklemeyin.

Seo Teknikleri ve Blog ipuçlarını alarak daha fazla ziyaretçi ve en yüksek verimi hedefleyin.