Bumerang Platin Üye Olarak Devam Ediyorum

Share:
yazarkafe-için-nasıl-platin-üye-olunur

Bumerang üyelik tipi nasıl değişir? Platin üyelik için neler yapmak lazım? Yazarkafe de olmanın avantajları nelerdir?
  Bumerang için üyelik tipim uzun zamandır altın olarak değerlendirilmişti. Bende yazıları yayınlamadıktan sonra sadece para kazanmanın avantaj sağlamayacağını düşünerek bumerang üyeliğimi askıya alarak kullanmamaya karar vermiştim. Eskiden zaten yazarkafe de yazı paylaşmak için platin üye olmak gerekmiyordu diye hatırlıyorum. Çünkü sadece üyelik hesabımla çok sayıda yazı paylaşmışlığım var. Neyse dün tekrar bumerang şablonunu ekleyerek ve gerekli düzenlemeleri yaparak başvuruda bulundum. 24 saat geçmeden gelen mail de Platin üye olduğumu gördüm. Sevindim çünkü yazıları paylaşmak için iyi bir mecra kapılarını açmış oldu.

Neleri Düzelttim?

1) Önceki başvuruda anahtar kelimeler içinde seo ile birlikte sözlerim gibi alakasız olanlar vardı. Blog sayfamın asıl konusu olan seo ve blog ipuçlarına göre anahtar kelimeler ekledim.
2) Daha önce hazırladığım 312x312 boyutunda logomu değiştirdim.
3) Şablonlardan uygun olanı blog sayfamın uygun bir yerine ekledim.

Neler Yapmak Lazım?

* Öncelikle özgün ve faydalı yazılar eklemek gerektiğini düşünüyorum.
* Blog sayfanızın tasarımsal düzenine özen gösterin. Sayfa hızına etki edecek ve işe yaramayacak hiçbir eklentiyi kullanmayın.
* Bumerang şablonunu görünen bir yere eklemek gerekir.
* Yazıları güncel tutarak bol miktarda trafik getirmek gerekiyor.

Başvuru Nasıl Sonuçlandı?

bumerang-platin-üyelik-sonucu

  Yukarıdaki resimde de gördüğünüz gibi artık yazarkafe'nin kapısı açılmış oldu. Yazarkafe için yazı gönderme günde bir tane olabiliyormuş. Ayda 500.000 civarında trafik alan bir sistemde yazılar etkili olursa çok iyi geri dönüşler alınabilir. Yeni yazılarımla yazarkafe de görüşmek üzere.

✔ Bu içeriği beğendiyseniz lütfen paylaşın ⤵

26 yorum:

  1. Ttebrikler. Ama Yazarkafe'den beklentinizi yüksek tutmayın. Öyle birkaç bin trafik gönderdiği falan yok. Şanslı olur da eklediğiniz içerik manşete konursa 200-300 trafik alırsınız maksimum.

    4-5 sene önce çok iyiydi yazarkafe. Her eklediğim içeriğe 400-500 tık olurdu. Şimdi 15-20 tık ya görüyorum ya görmüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende daha önceki bloglarımda eklediğim yazılara baktım. 2009 yılında 250-300 gibi tıklama oluyormuş.. 2 gün önce eklediğim yazı 12 tık almış. Sanırım bu mecra da herkes içerik ekleme telaşına girerek yazıları okumuyor. Teşekkürler yorum için.

      Sil
  2. Kolay gelsin :)) Yolunuz açık olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun.Yazarkafe maalesef eskisi gibi değil.Trafik konusunda Yazarkafe'den gelen ziyaretçi çok az.Günde 3 yazı gönderebiliyorsunuz.Yazılarınızın manşet olması için bol şans diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarkafe trafik konusunda geride kalmış..Arada bir yazı göndeririz tıklanırsa ne ala..Teşekkürler yorum için

      Sil
  4. Tebrikler Doğuş oğlum. Nice başarılar dileklerimle :)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun :)
    Platin uyeligim kabul edilince başlarda geriye dönüşler için beklentimi yüksek tutmuştum ama sonra gelen trafiği görünce Bumerang'a yazı yollama hevesim kırıldı açıkçası. Bir de ilk zamanlar 3 olan günlük yazı hakkımı 1 e düşürdüler. Bunu bana yapmalarına çok içerledim çok :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) eskiden gerçekten iyi bir trafik kaynağıydı..Bakalım maksat standartlara uymak ve gelişim göstermek olsun. Teşekkürler

      Sil
  6. Hayırlı olsun. Ben de uzunca bir süredir altın üyeydim. Blogumdaki blogspot uzantısını kaldırınca, adresimi güncellemek için girdim. Adresi güncelleyince üyeliğim tekrar onaya düştü ve aradan yarım saat geçmeden Platin üye olarak onayladıklarını gördüm. Trafik konusunda Serdar beye katılıyorum. İçerik göndermekten kimse tık yapmaya fırsat bulamıyor sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskisi gibi trafik almak için tek çare blog yazarlarının sadece yazı eklemek için değil aynı zamanda eklenen yazıları okuması gerekir. Ben öyle yapmayı düşünüyorum. Başka yazıları okuyarak fikir edinmek ve trafik sağlamak herkese faydalı olacaktır. Teşekkürler

      Sil
  7. senin adına çok sevindim darısı başımıza :)

    YanıtlaSil
  8. Ben de platin üye olunca çok mutlu olmuştum ama ne yazık ki geri dönüş o kadar az ki hevesim kırıldı gerçekten. Umarım sizin için hayırlı olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende beklediğim gibi gerid önüş bulamadım doğrusu. Eskiden en az 200 tık alırdı şimdi yanılttı. Yapacak bir şey yok artık yazı göndermeye devam. Teşekkürler yorum için.

      Sil
  9. Tebrik ederim başarılarının devamını dilerim :)
    Bende platin üye olmak isterim ama tahminimce biraz zor çünkü tasarım yapamıyorum bu bana engel gibi geliyor bakalım belki ileride başarılı olabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Platin üyelik için temanın durumu önemli tabi..Yazarkafe de olmanın ayrıcalığını pek göremedim. Maksat hedef tutturmak oldu..Teşekkürler yorum için

      Sil
  10. Bende bugün bumerang platin üye olmuşum, ama yorumları görünce düşündüğüm trafiği alma hayalim suya düştü maalesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklentim büyüktü ama ne yazık ki söylendiği gibi neredeyse hiç trafik yok gibi bir şey. Sadece backlink olsun diye bumerang üyeliğim sürüyor.

      Sil
  11. Ilk zamanlarim da katki görüyordum sonra bu firma reklamlarina agirlik verince bizlere destek olaylari azaldi diye dusunuyorum.
    Ilk kayit olduktan bir iki ay sonra kendileri platin uyelige cikardilar 2016 sonlari sablon yenilemelerim vardi o ara bumerangla ilgili dablonlar gorselde yoktu hemen altin uyelige indirmisler neredeyse bir yil yazistik gelen cevap matbu bir sekilde bakilacak haber verilecek sekilde tekrarlanip durdu ben de tum sosyal baglantilarimi kesip 1 ay once tekrar yazdim uyeligimi silin artik ben istemiyorum dedim 2 gun icinde uyeliginiz platine yukseltildi diye cevap geldi. Madem oyle ben onca yaxiyi niye yazip o matbu cevaplara maruz birakildim fikrim degismedi geri donmeyecegim paylasimlara deyip bitirdim.
    Reklamlari da eskiden toplam 1 hafta kaliyordu bloga simdi neredeyse 1.5 ay kim kime ne hizmeti veriyor anlamdim😄
    Benim Bumerang maceram boylece sonlandi.
    Bunlari yazma nedenim seni sogutmak icin degil bilinsin istedim .Yazarcafe de yayinlarinin basari trafiginin yuksek olmasi dilegiyle sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazıyı yayına aldıktan sonra okuduğum yorumlardan ve edindiğim bir kaç tecrübeden anladım ki Yazarkafe hiçbir getiri olmayan hatta orjinal yazınıza zarar veren bir sistem. Hiç yazı paylaşmayı düşünmüyorum. Şimdilik para karşılığında reklam kısmıyla ilgileniyorum.

      Sil
  12. Başarılı bir blog. Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler blog sayfanız yeni sanırım. Blogunuzda başarılar dilerim.

      Sil

YORUM YAPARAK KATKIDA BULUNABİLİRSİNİZ...

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösterin.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat edin.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayın.
4) Yorum yaparken link eklemeyin.

Seo Teknikleri ve Blog ipuçlarını alarak daha fazla ziyaretçi ve en yüksek verimi hedefleyin.