Blogger Hızlı Düzenle Tornavida Simgesini Kaldırma

Share:
Hızlı-düzenle-tornavida-simgesi-silme
Hızlı Düzenle Simgesini Kaldırma
Blogger da pek sevilmeyen hızlı düzenle simgesi nasıl kaldırılır?
  Blogger kullanıcıları için kolaylık sağlayan ve hızlı düzenleme için işe yarayan simge olarak kabul edilsede ben pek sevmiyorum. Hem basit duruyor hem de blog sayfamdan görüntü paylaşmak istediğimde görüntüye dahil oluyor. Blogger da yönetici paneline giriş yaptığınızda blog sayfanızda her bölümün altında bu simge görünür. Kolaylık sağladığını düşünenler olsa da hiç kullanmadığım ve profesyonel görmediğim simgelerden biridir. Siz de benim gibi bu simgeyi beğenmiyorsanız kaldırmak için okumaya devam edin.


  Tema> HTML'yi Düzenle seçeneklerinden ]]></b:skin> kodunun hemen üstüne aşağıdaki yapıştırın ve kaydedin. Eğer bir değişiklik olmadıysa </style> kodunun hemen üstüne aşağıdaki css kodunu ekleyerek temayı kaydedin. Blog sayfanızı yenilediğinizde tornavida simgesinin kaldırıldığını göreceksiniz.
.quickedit{display:none;visibility:hidden;}



  Her yeni paylaşımda daha profesyonel adımlar atmaya devam ediyoruz. Yeni bilgiler edindikçe blog sayfamız daha cazip hale gelecek ve ziyaretçilerimize daha hoş bir vitrin sunacağız. Çünkü yazılar ne kadar kaliteli olursa olsun önce nasıl ve nerede sunduğunuz önemlidir. Çoğu yazılar blog sayfasının kalabalıklığı, yavaşlığı ve düzensizliği yüzünden okunmadan terk ediliyor.

✔ Bu içeriği beğendiyseniz lütfen paylaşın ⤵

8 yorum:

  1. Bende yalnızca kalem görünüyor ve çoğu zaman da fark ettiğim hatalarımı düzeltmek için kullanıyorum. İşime yarıyor yani. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek kullanmadığım için kaldırdım..Belki hoşlanmayanlar vardır diye paylaştım:)Sorun etmediğinizde işe yarayabilir aslında ama bu da bir seçenek olsun..Teşekkürler

      Sil
  2. aslında ne yalan sölim benim de işime yarıyor gibi..mesela blog sayfasında bulunduğum sırada acil olarak herhangi bir içeriği düzenlemek aklıma geldiğinde hemen o tonovidaya basıp,düzenleye giriyorum..:) bu açıdan kolay geliyor gibi ama kaydettiğimiz de tekrar blog yönetimine yönlendidiriyor..O da bazen iyi oluyor bazen de can sıkabiliyor.. :)

    Çok faydalı işe yarar bilgiler veriyorsunuz..Siz yazmaya ve bilgilerinizi paylaşmaya devam edin,mutlaka ihtiyacı olanlar bu bilgilerden faydalacaktır..Birilerine karşılık beklemeden yardımcı olmak ne güzel..Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim yeni keşfettiğim her şeyi paylaşırım..Aslında kullananlar çok ama benim gibi gereksiz görenler varsa diye paylaştım..teşekkürler yorumun için

      Sil
  3. Lütfen yardım edermisiniz ben hiçbir türlü gitmiyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kodu kopyalarken boşluk olmamasına özen gösterin. Kodu kopyaladıktan sonra yazıda tarif ettiğim iki yerden birinde çalışır style kodundan bir kaç tane olabilir onu bulmalısınız.

      Sil

YORUM YAPARAK KATKIDA BULUNABİLİRSİNİZ...

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösterin.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat edin.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayın.
4) Yorum yaparken link eklemeyin.

Seo Teknikleri ve Blog ipuçlarını alarak daha fazla ziyaretçi ve en yüksek verimi hedefleyin.