Sıradışı İlişki Filmi Konusu ve Fragmanı


  Bu filmi izlemem için Momentos blog arkadaşıma teşekkür ederim. Tavsiyesi üzerinde filmi izledim ve beğendim. Farklı bir senaryosu ve iyi oyuncuları var. Aşk filminden ne bekliyorsanız karşılıyor ve böylesine düşünceli bir aşk filmini zor yakalarsınız. Daha önce bir kaç tane aşk filminden etkilenmiştim Sıradışı İlişki filmi de bu etkiye layık gördüm. Sonlara doğru şaşıraağınız hamleler göreceksiniz. 2 saat keyifli zaman geçirdim ve filmi tanıtmak istedim.

Yapım Yılı: 2016- İtalya
Yapım Türü: Aşk, Romantik
Oyuncular: Jeremy Irons, Olga Kurylenko, Shauna Macdonald

Sıradışı İlişki Filmi Konusu

  Astroloji profesörü Ed ile üniversitede öğrencisi Amy arasındaki sevgi üzerine kurulu film. Amy dublörlük yaparak para kazanmaya çalışır. Ed ise iş için yaptığı seyahat ile sevgilisi ile vedalaşır. Profesör o kadar çok sevgiyle bağlıdır ki Amy için mesajlar gönderir, önemli günlerini hatırlar ve her zaman destek olur. Uzakta olmasına rağmen yanındaymış gibi harika zamanlama ile Amy için videolar çeker. Daha sonra Amy için inanması zor gerçek ortaya çıkar. Öğrendiği şey ile yıkılır ve nasıl başa çıkacağının yollarını arar. Bu konuda sevgilisi Ed çıkış yolu bulması için ona yardım etmeye devam eder. Amy mücadeleyi daha fazla sürdüremeyeceğini düşünür ve yaşadıklarını bir kenara bırakmak ister. Ne yazık ki bu yaptığından çok pişman olur ve tekrar geri dönmenin yollarını aramaya başlar. Çözümü hiç ummadığı ve beklemediği anda bulur.

Sıradışı İlişki Fragman



Bu yazı Doğuş Hakan Yılmaz tarafından yazılmıştır.

YAZIYI PAYLAŞ

BENZER YAZILAR

SONRAKİ
« Prev Post
ÖNCEKİ
Next Post »

10 yorum

yorum YAZ
22 Nisan 2017 12:57 delete

Çok merak ettim filmi. Daha önce ismini hiç duymamıştım, sayenizde öğrendim. En kısa zamanda izleyeceğim.

Cevap Ver
avatar
22 Nisan 2017 13:06 delete

Sıradışı İlişki filminin merak uyandıran bir konusu var. Jeremy Irons'un oynuyor olması benim için filmin artılarından...

Cevap Ver
avatar
22 Nisan 2017 17:51 delete

Senaryosu farklı..Hoş zaman geçireceğinizi düşünüyorum.

Cevap Ver
avatar
22 Nisan 2017 17:52 delete

Evet değişik bir konu..Oyunculuklar tam yerinde

Cevap Ver
avatar
22 Nisan 2017 19:58 delete

Jeremy Irons`ı oldukça severim. İlgimi çekti baya. Paylaşım için teşekkürler.

Cevap Ver
avatar
23 Nisan 2017 02:23 delete

Aşk,Dram ve korku filmlerini sevmiyorum pek. Etkileniyorum bu tür filmlerden

Cevap Ver
avatar
23 Nisan 2017 15:55 delete

Aşk ve dram türlerini genelde seçerek izliyorum..ama gerilim, korku,macera gibi türleri çok izlerim.

Cevap Ver
avatar
MSP
24 Nisan 2017 20:08 delete

Sayfayı yer imlerine kaydettim. İzlenebilecek filmler arasında duruyor. Tavsiye için teşekkürler.

Cevap Ver
avatar
24 Nisan 2017 22:01 delete

Farklı güzel film..Çok film izlememe rağmen az filmi paylaşılacak değerde görüyorum. Umarım beğenirsin..teşekkürler

Cevap Ver
avatar

YORUM YAPARAK KATKIDA BULUNABİLİRSİNİZ...

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız. EmoticonEmoticon