Gizli Sayılar Filmi Konusu ve Fragmanı

Share:
hidden-figures-filmi-konusu

  Yoğun araştırmalar sonucunda yer işaretlerine eklediğim filmlerden sıra Gizli Sayılar'a geldi. Filmi daha başlarında sinir olmaya başladım. Filmin kötü olmasından değil işlenen konunun şeklinden. 1960'lı yıllar ve siyahların beyazlara göre ikinci sınıf muamele görmesi gerçekten çok kötüydü. Tuvaletleri bile renkliler ve normaller şeklinde ayrılmış, çalışma alanları sınırlı ve hiçbir yetkileri yok gibi olumsuzluklar yaşanmış. Neyse filmi izledim ve hem dram yönünü hem de eğlenceli karakterlerini çok sevdim.

Yapım Yılı: 2016-ABD
Yapım Türü: Dram
Oyuncular: Kevin Costner, Taraji P. Henson, Octavia Spencer, Janelle Monae
Yönetmen: Theodore Melfi

Gizli Sayılar Filmi Konusu

  Sovyetler Birliği ile Amerika Birleşik Devletlerinin uzaya astronot gönderme rekabeti iyice artmıştır. Sonunda Sovyetler Yuri Gagarin'i uzaya göndermeyi başarmıştır. Bu durumun yarattığı hayal kırıklığı ile Amerikalı Nasa çalışanları daha çok çabalamaları gerektiğini anlarlar. Nasa'da uzay için sorumlu Al Harrison kendisine bir ekip kurar ve bu ekibe ilk defa siyahi birisi Katherine Goble Jhonson da katılır. Katherine, Dorothy ve Mary yakın üç arkadaştır ve Nasa da farklı görevlerde çalışmaktadırlar. Ayrımcılığın tüm engellerine rağmen işlerinde azimli ve çok iyiler. Yaptıkları, dokundukları hiçbir şey takdir edilmese de bu durum Harrison'un dikkatini çeker. Matematik ve geometri de deha olan Katherine sayesinde en zor problemler çözülmeye başlanır ve hak ettiği saygıyı göremese de bakış açıları biraz daha değişecektir. Ön yargıyı yıkmayı başaran üç arkadaş tüm güçleri ile engelleri aşmak için çabalarlar.

Gizli Sayılar Filmi Fragman



✔ Bu içeriği beğendiyseniz lütfen paylaşın ⤵

5 yorum:

  1. Geçen hafta çocuklarla izledim bu filmi, eşitlik ve özgürlükler ülkesinin dününü görmek, öte yandan dün hakir gördüklerini bugün başlarına başkan seçmeleri gibi güzel analizleri vardı benim için. Kadın olarak, -işte budur- dedim. Ben de yazmayı düşündüm bir ara, belki yine yazarım çünkü özgürlük ve kadın üzerine herkes bir şeyler söylemeli. Güzel öneri, teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediğine sevindim, gerçekten de başarılı ve dolu dolu mesajlar içeren güzel bir film..Hem eğlendim hem sinirlendim hem de hüzünlendim..Teşekkürler yorumun için

      Sil
  2. Güzel bir filme benziyor, bunu izlemeye çalışacağım.. Teşekkürler öneri için..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir filmmiş bu izleyeceğim..

    YanıtlaSil

YORUM YAPARAK KATKIDA BULUNABİLİRSİNİZ...

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösterin.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat edin.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayın.
4) Yorum yaparken link eklemeyin.

Seo Teknikleri ve Blog ipuçlarını alarak daha fazla ziyaretçi ve en yüksek verimi hedefleyin.