Michael Jackson Karakalem Çalışması

michael jackson karakalem çalışması
Michael Jackson Karakalem
  Michael Jackson çizmeye başlamadan önce üç kere vazgeçtim. Sonuçta dünya starını doğru aktaramamakta var.Sonunda karar verdim ve ortaya böyle bir sonuç çıktı. Saçlar biraz daha koyu olmalıydı ama şu an malzeme eksikliğinden bu kadar oldu. Bunun dışında 2B kalem ile hatları orataya çıkarttım. Daha sonra 4B ve 9B kalem kullandım. Bazı detayları daha iyi çizebilmeniz için uçlu kalem kullanmanızı tavsiye ederim. 
Çizdikten sonra sonucundan hoşlandığım çizimlerdendir. Bir çok farklı michael jackson resmi var onları da deneyebilirsiniz.

Bu yazı Doğuş Hakan Yılmaz tarafından yazılmıştır.

YAZIYI PAYLAŞ

BENZER YAZILAR

SONRAKİ
« Prev Post
ÖNCEKİ
Next Post »

6 yorum

yorum YAZ
5 Ocak 2017 14:43 delete

http://bloggergazetemiz.blogspot.com.tr/2017/01/blogger-gazetemiz-11-edebiyatcnn-biri.html
dan geliyorum gerçekten çok güzel çizimleriniz var maaşallah emeğinize sağlık

Cevap Ver
avatar
5 Ocak 2017 16:05 delete

Teşekkür ederim...beğenmenize sevindim.

Cevap Ver
avatar
3 Mart 2017 16:23 delete

Çizimlere na kadar zan ayırdığınızı bilmiyorum ama çok güzel bir uğraş gerçekten kaleminize sağlık daha fazla çizim beklerim 😊

Cevap Ver
avatar
3 Mart 2017 22:51 delete

Genelde 1 saat sürüyor ama aştığı da oluyor..2 sene önce çizim yapmaya merak saldım epey çizdim sonra söz ve şiir yazmaya başlayınca çizmek ikinci planda kaldı..Uzun zamandır çizmiyorum ama bir ara yeni çizim eklemek istiyorum..teşekkürler

Cevap Ver
avatar
22 Haziran 2017 12:37 delete

harika bi karakalem çizimi..tebrik ederim..

Cevap Ver
avatar

YORUM YAPARAK KATKIDA BULUNABİLİRSİNİZ...

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız. EmoticonEmoticon