Barış Manço Karakalem Çizimi

barış manço karakalem çizimi
Barış Manço Karakalem 

  Barış Manço sadece Türkiye'de değil dünyanın bir çok yerinde tanınmış ve sevilen bir sanatçıdır. Karakalem çizdiğim sayfamda arkadaşımın önerisi üzerine çizdim.Emeğimin karşılığını aldığımı düşünüyorum. 9B,2B Faber Castell kalem ile A5 Canson kağıt kullanarak sonuçlandırdım. Daha koyu kalem olmadığı için saçları silik görünüyor biraz.
Bu çizimi her gördüğümde mutlu oluyorum. Büyük bir usta Barış Manço'yu tanıyamadım ama çizerek daha da fazla benimsedim.

Bu yazı Doğuş Hakan Yılmaz tarafından yazılmıştır.

YAZIYI PAYLAŞ

BENZER YAZILAR

SONRAKİ
« Prev Post
ÖNCEKİ
Next Post »

2 yorum

yorum YAZ
7 Şubat 2017 16:32 delete

Çok kaliteli bir çalışma olmuş kaleminize elinize yüreğinize sağlık

Cevap Ver
avatar
7 Şubat 2017 19:26 delete

Teşekkürler, beğendiğinize sevindim

Cevap Ver
avatar

YORUM YAPARAK KATKIDA BULUNABİLİRSİNİZ...

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız. EmoticonEmoticon