Farklı Kurukafa Çizimi

Kurukafa Karakalem

  Karakalem çizim yapanlar için farklılıklar önemlidir.Bu resimde benim için farklı olduğundan çizmek istedim.Desenli,süslü bir kuru kafa pek aklıma gelmezdi doğrusu ama hoşuma gitti.Kalem olarak hb,4b ve 9b kullandım...
  2 aydan fazla oldu çizeli ve ufak tefek hataların farkındayım.Silip düzeltmek istemedim ki yanlışlıklar ziyaret edenler tarafından da görülsün. Kuru kafa'nın ürkütücü görüntüsüne böyle bir farklı bakış açısı katarak daha sevimli hale getirilmiş oldu. Böylesine süslü ve özenli kuru kafa zor bulunur.

Bu yazı Doğuş Hakan Yılmaz tarafından yazılmıştır.

YAZIYI PAYLAŞ

BENZER YAZILAR

SONRAKİ
« Prev Post
First

8 yorum

yorum YAZ
31 Mart 2017 01:39 delete

Eline sağlık... Daha önce kullandın mı bilmiyorum ama gölgelendirme için kulak çubuğu (pamuklu çubuk) kullanmanı tavsiye ederim. Oldukça faydasını göreceksin...

Cevap Ver
avatar
31 Mart 2017 08:28 delete

Bir kurukafa için güzel olmuş denilebilir mi? :)))

Cevap Ver
avatar
31 Mart 2017 11:33 delete

Teşekkürler, kuru kafaya bahar geldi.

Cevap Ver
avatar
31 Mart 2017 11:36 delete

Çizdiğim zamanlarda her yöntemi kullanıyorum. Epey ara verdim güzel bir resim bulursam çizmek istiyorum ama çok kararsız kalıyorum ve vazgeçiyorum. Tavsiyen için teşekkürler

Cevap Ver
avatar
31 Mart 2017 11:38 delete

Kuru kafa genelde korkutmak amacıyla kullanılır ama benim ki yakışıklı sayılır:) Teşekkürler

Cevap Ver
avatar
31 Mart 2017 12:53 delete

Dişler mükemmel.. bence diş macunu reklamında bile kullanılabilir. :) Bunun renklisini de deneyebilirsiniz belki.. harika olacağına eminim.. elinize sağlık :)

Cevap Ver
avatar
31 Mart 2017 17:51 delete

Teşekkürler güzel ve eğlenceli yorumunuz için:)

Cevap Ver
avatar

YORUM YAPARAK KATKIDA BULUNABİLİRSİNİZ...

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız. EmoticonEmoticon