Wowote Sosyal Ağı ile Anket Paylaş

Share:
wowote anket paylaşım ağı

  Wowote - Ne Düşünüyorsun? sosyal medya platformunu bende yeni öğrendim. Sayfaya girer girmez çok cazip geldi ve beğendim. Hemen üyeliğimi gerçekleştirdim ve neler olduğunu anlamaya çalıştım. Sosyal medya'nın yeni olanı ilk başlarda sessiz olur ve tanındıkça kıymetli olur. Sosyal ağların bu kadar yoğun kullanıldığı hayatımızda farklı bir konsept ve geliştirmelerle önemli bir pay sahibi olacağına inanıyorum. Önemli bir açığı kapatarak insanların fikirlerini birbirlerine seçenekler sunarak yorumlamalarını sağlıyor. Kullanımı kolay ve arayüzü basit olmasına rağmen nasıl kullanıldığına ilişkin bilgilendirme yapmak istiyorum.

Wowote Sosyal Ağı Nedir?

  Wowote ile istediğiniz konu veye ürün hakkında anketler hazırlayabilirsiniz. Her yeni ankete 5 fotoğraf ve 1 video ekleme şansınız var. Bu gönderinize anket ekleyerek takipçilerinizden yorumlar alabilirsiniz. Yenilikçi ve faydalı olacağını düşündüğüm için diğer sosyal medya sayfalarından ayırmak istiyorum. Popüler olup, herkes tarafından kullanılması bana göre çok şaşırtıcı olmaz. Merak ettiğiniz her konu hakkında düzenlediğiniz anketler ile geri dönüşümler alabilirsiniz. 

Wowote Nasıl Kullanılır?

Wowote'ye giriş yapmak için Facebook hesabınızı kullanabilirsiniz ya da kayıt ol seçeneği ile manuel olarak kayıt yaptırabilirsiniz. 

  Siteye giriş yaptıktan sonra bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Tanıyor olabileceğiniz arkadaşlarınızı ekleyebilirsiniz. Vakit kaybetmeden ilk anketinizi oluşturmak için sağ üst köşede "Yeni Ekle" sekmesine tıklayabilirsiniz.

  Anket eklemek için açılan pop up bölümü isteğinize göre doldurduktan sonra ilk anketinizi yayına alabilirsiniz. Anketin faydaları bu kadarla bitmiyor. Çünkü hazırladığınız anketi "Twitter" ve "Facebook" sayfalarınızda paylaşabiliyorsunuz. Ayrıca blog yazarları için faydalı olacağını düşündüğüm nokta anketi kendi blogunuzda eklemek üzere kodunu alabiliyorsunuz. Ya da linkini alarak bağlantı verebiliyorsunuz. Oluşturduğunuz anketin sağ üst köşesindeki seçenekler butonuna tıklamanız yeterli. 

  Başkalarının beğendiğiniz anketlerini de sitenizde veya sosyal ağlarınızda paylaşabilirsiniz.  Ziyaretçilerinize de paylaşma ve beğenme imkanı tanıyarak ulaşılacak kitleyi artırabilirsiniz. Anket paylaşmak zorunda değilsiniz, sadece eklediğiniz fikir, resim veya video ile paylaşımda da bulunabilirsiniz. Aldığınız beğeniler sayesinde wowote anasayfasında çıkacağınızı unutmayın.

✔ Bu içeriği beğendiyseniz lütfen paylaşın ⤵

2 yorum:

  1. wowote.com ' u sizin sayenizde keşfettim çok beğendim teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, güzel anketler paylaşırsınız artık..

      Sil

YORUM YAPARAK KATKIDA BULUNABİLİRSİNİZ...

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösterin.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat edin.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayın.
4) Yorum yaparken link eklemeyin.

Seo Teknikleri ve Blog ipuçlarını alarak daha fazla ziyaretçi ve en yüksek verimi hedefleyin.